אודות חי נקש

מצוינות דיגיטלית חדשנית בהובלת חי נקש

ברוכים הבאים ל-Zmialpha

היי,

שמחים שהגעתם. שמי חי נקש, ואני הבעלים והיזם של חברת Zmialpha. את החברה הקמתי מתוך שאיפה להוביל בעלי עסקים ליצירת מערכי שיווק דיגיטלי וחדשנות טכנולוגית, בגישה שיוצרת מהפך במונחים של מעורבות לקוחות ופריצת טווח ההגעה לקהלי יעד חדשים בארץ ובעולם.

למעלה מעשור חלף מאז אותם ימים ראשונים, ואיזה תהליך זה היה! לצד צוות עם כישורים יוצאי דופן, הנחיתי את החברה ליצור פתרונות דיגיטליים חדשניים לעסקים וביססתי מוניטין מוביל למותג שלנו בתחום אבטחת סייבר, פיתוח עסקי וטכנולוגיות מתקדמות. 

האתוס שלנו? חתירה בלתי פוסקת למצוינות ותשוקה לחדשנות, המשפיעה באופן מוחשי על כל פרויקט שאנו מבצעים.

 

אנחנו מביאים איתנו מורשת של הצלחה וחדשנות

בחירה בנו פירושה שיתוף פעולה עם חברה מובילה בחדשנות דיגיטלית, שידועה בזכות שורה של הצלחות מרשימות בתחומים עסקיים מגוונים:

אסטרטגיות דיגיטליות מותאמות אישית

המומחיות שלנו טמונה ביצירת אסטרטגיות דיגיטליות מותאמות אישית שהופכות את בית העסק שלכם למעצמה דיגיטלית, עם דגש על מצוינות בחוויות משתמשים.

תיק שירותים מקיף

משיפורי אבטחת סייבר ועד לפתרונות יצירתיים לפיתוח עסקי, מגוון השירותים שלנו מספק פתרונות מקיפים לצרכים העסקיים הייחודיים שלכם, ללא קשר לגודל בית העסק או לתחום הפעילות שלכם.

מחויבות להצלחתכם

החזון העסקי שלכם הוא המשימה שלנו. ביחד, נפצח את המורכבות של העולם הדיגיטלי שמשתנה בתדירות גבוהה, ונוודא שאנחנו מקדימים את המגמות כך שבית העסק שלכם יהפוך למוביל בתחומו.

מוניטין מוכח

המחויבות שלנו למצוינות היא לא רק הבטחה, אלא מבוססת על מוניטין מוכח של הצלחה. כשאתם בוחרים את חי נקש והצוות המקצועי שלו ללוות אתכם בתהליך ההתפתחות העסקית שלכם, אתם בוחרים להתחיל תהליך שישנה באופן מוחלט את ההתנהלות העסקית שלכם, באופן שאינו דומה לשום פעילות שהכרתם עד היום.הפורטפוליו העשיר שלנו משקף שורה של לקוחות מרוצים עם סיפורי הצלחה מרתקים על ההשפעות שיצרנו בכל ארגון שהובלנו.

אז זה הזמן לצאת לתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית

החברה הוקמה כתוצאה מחזון לשלב פתרונות דיגיטליים חדשניים עם טכנולוגיה מתקדמת, המותאמים לצרכים המגוונים של עסקים בתעשיות שונות. צוות המקצוענים המסור שלנו כבר תרגם מאות, אם לא אלפי חלומות עסקיים שהפכו למציאות. אנחנו כאן כדי להפוך דיבורים בתיאוריה לתוצאות מעשיות ומשפיעות.

מוכנים לפרוץ את גבולות הנוכחות המקומית שלכם ולהפוך את בית העסק שלך לנכס דיגיטלי מוביל בארץ ובעולם?

כאן אתם מתחילים את התהליך שלכם.

אז בואו ניצור מצוינות דיגיטלית ביחד.

חי נקש

מייסד Zmialpha